Nasza firma rozszerzyła działalność w zakresie wsparcia technicznego o możliwość zdalnego połączenia osoby wsparcia technicznego ECOMP z Państwa komputerem – umożliwi to szybkie zlokalizowanie usterki oraz usunięcie problemu.

W celu uzyskania pomocy zdalnej należy uruchomić program POMOC ECOMP, za pośrednictwem którego realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami (komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet).

 

 

Instrukcja uzyskania pomocy zdalnej :

 

Pobierz program POMOC ECOMP i zapisz w wybranej lokalizacji na swoim komputerze. [POBIERZ]

Uruchom program POMOC ECOMP klikając ikonę    znajdującą się w wybranej przez Ciebie lokalizacji z pkt.1.

 

Na ekranie wyświetli się okno programu ECOMP POMOC ZDALNA:

 

 

 

 

Uwaga: Może zaistnieć potrzeba dodania aplikacji TeamViewer do wyjątków reguł Firewall. Zapora Systemowa Windows (lub inna) wyświetli stosowny komunikat z pytaniem „Czy dodać oprogramowanie „Internet Access event Team Viewer Remote Control Application” do wyjątków.- w tym wypadku należy kliknąć TAK

 

 

Prześlij na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   wygenerowany identyfikator lub podaj go telefonicznie tel. 605 262 307 :

 

 

 

 

Nie zamykaj programu POMOC ECOMP, poczekaj na połączenie osoby wsparcia technicznego z twoim komputerem.

Po uzyskaniu połączenia nad zasobnikiem pojawi się panel kontrolny.

 

 

 

Po zakończeniu pracy należy zakończyć sesję pomocy zdalnej klikając na krzyżyk w panelu kontrolnym.

 

Opis funkcji programu programu TeamViewer:

 

  • Prosta obsługa

  • Program uruchamiany bez potrzeby instalacji

  • Nie wymaga zmian w konfiguracji sieci komputerowej

  • Umożliwia komunikację głosową, video oraz czat podczas sesji zdalnej

  • Zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa w oparciu o RSA (1024bit), iAES (256bit)

  • Umożliwia prosty i szybki transfer plików

  • Kompatybilny z większością systemów operacyjnych : Windows, MAC i Linux